ΟΜΑΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
 Αρχικά τα ομαδικά είχαν σχεδιαστεί για να μειωθεί το κόστος μαθημάτων. Στα ομαδικά διδάσκονται ορισμένα στοιχεία από το ballroom dancing όπως : σχολικές φιγούρες, βασικό στυλ, χαρακτήρας του κάθε χορού, βασικές κινήσεις των ποδιών.
Αρχικά τα ομαδικά είχαν σχεδιαστεί για να μειωθεί το κόστος μαθημάτων. Στα ομαδικά διδάσκονται ορισμένα στοιχεία από το ballroom dancing όπως : σχολικές φιγούρες, βασικό στυλ, χαρακτήρας του κάθε χορού, βασικές κινήσεις των ποδιών.Αποφασίστηκε ότι τα ομαδικά ωφελούν τα ιδιωτικά με τους παρακάτω τρόπους:
1) Συναγωνισμός : προσπαθεί ο μαθητής περισσότερο
2) Γνωριμίες: εκτός ότι κάνουν φίλους βλέπουν τα προβλήματα μάθησης των άλλων και κατανοούν τα δικά τους.
3) Ποικιλία δασκάλων: ενώ όλοι οι δάσκαλοι διδάσκουν την ίδια ύλη έχουν διαφορετική προσωπικότητα, στυλ και στάση σε κάθε χορό οι μαθητές πρέπει να επωφελούνται  και όχι να μπερδεύονται.
4) Αυτοπεποίθηση:  χορεύει ο μαθητής μόνος του, δεν έχει τη σιγουριά του δασκάλου.
Το ομαδικό μάθημα περιλαμβάνει:
1) Εισαγωγή-ζέσταμα
2) Περίοδο επανάληψης-διόρθωσης
3) Περίοδο διδασκαλίας
4) Προβολή
 Επεξήγηση
1) Εισαγωγή, επιλέγει ένα χορό, πρώτα θα πρέπει να επιβεβαιώνει ότι όλοι οι μαθητές ξέρουν το όνομά του ακόμα και οι πιο νέοι. Ο δάσκαλος είναι ενθουσιώδης και επαναλαμβάνει εν συντομία τι θα διδάξει
2)Επανάληψη των χορών που μαθεύτηκαν πιο πρόσφατα και  διορθώνει ότι δεν θυμούνται. Ο δάσκαλος επιβραβεύει, ενθαρρύνει και διορθώνει τα λάθη των μαθητών πολύ διακριτικά και σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.
3)Σε αυτό το σημείο ο δάσκαλος λέει τι καινούριο θα μάθουν, αναφέρεται στη φιγούρα, τη διδάσκει πρώτα χωρίς μουσική, βεβαιώνεται πως όλοι οι μαθητές την έχουν κατανοήσει και έπειτα μπαίνει η μουσική και χορεύει σε ζευγάρια με τους μαθητές.
Το ομαδικό μάθημα είναι για τους μαθητές στην ουσία η πρακτική εφαρμογή του ιδιωτικού και θεωρείται από τα πιο απολαυστικά μαθήματα.
4) Στην προβολή ο δάσκαλός συνοπτικά παρουσιάζει τις φιγούρες που δίδαξε στο μάθημα και αναφέρει τι θα διδάξει στο επόμενο.
Καλό σας μάθημα ….
 
		